Ανήλικος λήστεψε έναν 14χρονο με απειλή μαχαιριού
Ληστεία σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (15/2) στην συμβολή των οδών Αχαρνών και Μπότσαρη, στην Κηφισιά από έναν 17χρονο Μαροκινό που επιτέθηκε σε έναν 14χρονο Έλληνα και με την απειλή μαχαιριού του αφαίρεσε το κινητό του τηλέφωνο.
Ο δράστης εντοπίστηκε λίγο αργότερα από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και συνελήφθη ενώ εξετάζεται αν είναι υπεύθυνος και για άλλες παρόμοιες πράξεις.
Προηγούμενο άρθρο
Γερμανία: Κυβερνοεπίθεση σε 4 αεροδρόμια
Επόμενο άρθρο
Συνταξιούχοι: «Επίδομα της ντροπής» »
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης