Ανεστάλη η στάση εργασίας της ΣΤΑΣΥ – Κανονικά τα δρομολόγια
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ, ανεστάλη η στάση εργασίας που είχαν ανακοινώσει οι εργαζόμενοι της Γραμμής 1 του Μετρό, δηλαδή του ΗΣΑΠ και τα δρομολόγια θα διεξαχθούν κανονικά:
Η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως τα δρομολόγια στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» σήμερα Τετάρτη 15/02/2023 θα διεξαχθούν κανονικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετά την αναστολή της στάσης εργασίας σωματείου εργαζομένων.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης