Αστυνομία
Αλήθεια, γιατί δεν αξιοποιεί η κυβέρνηση τους χίλιους ένστολους της λεγόμενης πανεπιστημιακής αστυνομίας οι οποίοι δεν έχουν αντικείμενο και μόνο η παρουσία τους με περιπολίες στους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων θα περιόριζε την εγκληματικότητα;
Προηγούμενο άρθρο
Ψηλά στην ατζέντα
Επόμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Σύγκρουση μηχανής τρένου με ΙΧ – Ένας τραυματίας »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ομιλία Καραμανλή
22/06/2026 - 20:58
Υπερασπίζεται το posokanei
22/06/2026 - 20:57
Δωρεάν χρήση ΜΜΜ
22/06/2026 - 20:56
Με το βλέμμα στην Ελβετία
22/06/2026 - 20:55
Δείτε επίσης