Ουκρανικό χτύπημα για τρίτη φορά σε πετρελαϊκές στη Περμ
Η νέα επίθεση σημειώθηκε τη νύχτα και προκάλεσε πυρκαγιά σε σημαντική εγκατάσταση πρωτογενούς επεξεργασίας του διυλιστηρίου. Σύμφωνα με την SBU, η μονάδα αυτή συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα διυλιστήρια της Ρωσίας και βρίσκεται περίπου 1.500 χιλιόμετρα από τα ουκρανικά σύνορα.
Η SBU ανέφερε επίσης ότι έπληξε εκ νέου σταθμό άντλησης πετρελαίου στην ίδια περιοχή, προκαλώντας ζημιές σε μία από τις δεξαμενές του. Η στοχοποίηση κρίσιμων ενεργειακών εγκαταστάσεων θεωρείται μέρος της στρατηγικής για την αποδυνάμωση της ρωσικής ενεργειακής παραγωγής.
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης