Αυτή είναι η πόλη που δεν πρέπει να επισκεφτείς ποτέ! Συνήθως δεν βγαίνει κανείς ζωντανός!… (Εικόνες)
21/08/2017 - 06:58
Μόνο έξι άνθρωποι κατοικούν σε αυτή την… εγκαταλελειμμένη πόλη της Πενσιλβάνιας, όπου εδώ και 50 χρόνια καίει μία υπόγεια φωτιά. Η μυρωδιά κάρβουνου και καμένου ...