Αν δεν πληρώσουμε τους δανειστές – δίνοντάς τους το 1/3 από ό,τι λένε ότι τους χρωστάμε – δεν γλιτώνουμε με τίποτε!

24/09/2015 - 20:00

Made in Germany

24/09/2015 - 12:41

Θέματα συνειδητοποίησης

23/09/2015 - 11:49

Xάιλ Χίτλερ!!!

22/09/2015 - 20:00

Εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε…

22/09/2015 - 11:50

Η καημένη η πραγματικότητα…

22/09/2015 - 11:41

Mε ένα… καλάμι ο Αλέξης τους έριξε όλους στη θάλασσα. Αντε πάμε τώρα όλοι μαζί να ξαναφτιάξουμε την πατρίδα μας

21/09/2015 - 20:00

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή