Nα βάλουμε τους μετανάστες να δουλέψουν στα χωράφια μας. Ίσως μπορούν να αναπτύξουν τη γεωργία και την κτηνοτροφία μας και να «γλιτώσουμε» και εμείς και αυτοί.
28/10/2015 - 22:00
ΑΠΟ το 1990 και μετά, στη χώρα μας μπήκαν γύρω στο ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ Αλβανοί, χώρια τις δεκάδες χιλιάδες των Πακιστανών και των Ινδών, για τους οποίους κανένας ...