Δεν με τρομάζει η κρίση έως το… 2034, αλλά οι πολιτικοί που μάς «εμπαίζουν» μέσα από τις διαδοχικές κρίσεις…
06/11/2015 - 13:48
Θυμάμαι ότι εμείς στον “Οικονομικό Ταχυδρόμο”, διεύθυνση, στελέχη, συντάκτες, συνεργάτες, ασχολούμασταν συνεχώς με τις κρίσεις σε άρθρα μας, σχόλια, αναλύσεις, ...