Χάσαμε την μπάλα
29/01/2020 - 15:40
Έχει χαθεί στην κυριολεξία η μπάλα και η ευθύνη είναι της κυβέρνησης. Η ιδιοκτησιακή αντίληψη που έχει για το κράτος και το δημόσιο βίο η κυβέρνηση Μητσοτάκη αυτή ...