Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στους άλλους, πολιτική
14/02/2017 - 14:58
Θυμάμαι το μύθο με τον τζίτζικα και το μέρμηγκα. Το καλοκαίρι ο τζίτζικας γλένταγε και διασκέδαζε, ενώ ο μέρμηγκας δούλευε σκληρά και έκανε αιματηρές ...