Με τηλεργασία την Πέμπτη το Δημόσιο
26/01/2022 - 12:45
Η απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών. Με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών το Δημόσιο αύριο Πέμπτη θα λειτουργήσει με τηλεργασία λόγω των εκτάκτων δυσμενών ...