Του έμειναν τα γραφεία
Αυτό το βαρέλι δεν έχει πάτο. Για το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη ο λόγος που καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις στο 0,7% και σε κάποιες άλλες στο 0,5%. Ακόμη και τη Φεράρι να είχε βάλει μπροστά θα έπαιρνε τριπλάσιο ποσοστό από τους φιλόζωους. Τελικά το μόνο που θα του μείνει από τους Δημοκράτες είναι τα γραφεία. Αν εγκαταστήσει και δύο κάμερες μπορεί να κάνει διαδικτυακές εκπομπές με τον Άδωνι.
Σχετικά Άρθρα
Ο «μπαμπούλας» της χρεοκοπίας
25/06/2026 - 17:03
Φυλλορροεί το κόμμα Καρυστιανού
25/06/2026 - 17:02
Λύτρωση για οφειλέτες
25/06/2026 - 16:38
Ξεφουσκώνει το κόμμα
25/06/2026 - 16:38
Δείτε επίσης