Θα απορροφήσει τις αυξήσεις
Παρά το γεγονός ότι οι τιμές χονδρικής στη τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος αυξήθηκαν κατά 20%, δεν πρόκειται να επιβαρυνθούν οι καταναλωτές.
Ο μεγαλύτερος ενεργειακός πάροχος, η ΔΕΗ, με απόφαση της διοίκησης της εταιρείας, πρόκειται να απορροφήσει τις αυξήσεις.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που θα έχει αντίκτυπο σε εκατομμύρια καταναλωτές.
Προηγούμενο άρθρο
Ο Κεφαλονίτης
Επόμενο άρθρο
Περιοδείες και… ταξίδια »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης