Στρίβειν εκ τα Δεξιά…
Εντύπωση προκαλεί η ξαφνική μετάλλαξη του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος μετά τον τυφώνα Τραμπ ξορκίζει τη woke ατζέντα γιατί όπως είπε οδηγεί στην τυραννία των μειοψηφιών. Όπως αντιλαμβάνεστε ο πρωθυπουργός έχει αρχίσει να στρίβει το τιμόνι Δεξιά εγκαταλείποντας οριστικά το λεγόμενο θολό κέντρο.
Προηγούμενο άρθρο
Γιατί διαμαρτύρονται;
Επόμενο άρθρο
Ανησυχία στην Άγκυρα »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης