Στο μαντρί… και πάλι
Πάντως την παράσταση στην εκδήλωση έκλεψε ο Λευτέρης Αυγενάκης. Περπατούσε πάνω κάτω τη Ρηγίλλης και χαιρετούσε όλους τους βουλευτές και τα στελέχη. Μπορεί να μην κατάφερε να προσεγγίσει τον πρωθυπουργό, αλλά όλα δείχνουν ότι σύντομα θα επιστρέψει στο μαντρί.
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης