Στη Βουλή για τα συγχαρητήρια
Στη Βουλή βρέθηκε χθες ο πρώην πρόεδρος Προκόπης Παυλόπουλος
για να δώσει από κοντά τα συγχαρητήρια στον νέο πρόεδρο της Βουλής
Νικήτα Κακλαμάνη και τον Κώστα Τασούλα που θα είναι ο επόμενος
Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο Προκόπης Παυλόπουλος έφτασε στη
Βουλή μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά ενώ είχε και θερμό εναγκαλισμό με
τον Κυριάκο Βελόπουλο.
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης