Σε αναστολή μέχρι το πολύ του χρόνου…
Μπορεί να χαρίστηκε το πρόστιμο στους ανεμβολίαστους, άνω των 60 ετών, αλλά τίποτα δεν πρόκειται ν` αλλάξει για τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς. Ο υπουργός Υγείας ήταν κάθετος. Οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί θα παραμείνουν σε καθεστώς αναστολής, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, όπως έχει οριστεί.
Προηγούμενο άρθρο
Πάμε για επαναπροσέγγιση;
Επόμενο άρθρο
«Αν αλλάξουν τα δεδομένα»!.. »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης