Πρωτοχρονιά στο νοσοκομείο
Στο νοσοκομείο έκανε πρωτοχρονιά η Πόπη Τσαπανίδου. Η νέα εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ προσβλήθηκε, σύμφωνα από πνευμονία και την παραμονή πρωτοχρονιάς μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Η κατάστασή της δημοσιογράφου δεν εμπνέει καμία απολύτως ανησυχία και οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι παρέμεινε στο νοσοκομείο περισσότερο για προληπτικούς λόγους και τις επόμενες μέρες θα επιστρέψει στα νέα της καθήκοντα.
Προηγούμενο άρθρο
Πολλά τα αδιέξοδα
Επόμενο άρθρο
«Παράθυρο» για πρόωρες εκλογές »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης