«Πληγή» η Θεσσαλία
Η Θεσσαλία, από τις Ευρωεκλογές και μετά, αποτελεί μία μόνιμη «πληγή» για τη ΝΔ, από τις καταστροφικές πλημμύρες του Daniel και μετά. Μετά τις μακρές κινητοποιήσεις του χειμώνα, οι αγρότες αποφάσισαν να βγάλουν ξανά τα τρακτέρ στους δρόμους μέσα στο καλοκαίρι και την καλλιεργητική περίοδο σε πλήρη εξέλιξη, διαμαρτυρόμενοι για τα υψηλά κόστη σε ενέργεια, λιπάσματα κα και για αδυναμία να τα βγάλουν πέρα.
Σε αυτή τη φάση, θα κάνουν τις διαμαρτυρίες τους στα κέντρα των πόλεων και προσανατολίζονται σε μεγάλη παρουσία στη Θεσσαλονίκη, το Σ/Κ που θα βρίσκεται στη συμπρωτεύουσα ο πρωθυπουργός. Τα μηνύματα που φτάνουν από όλους τους νομούς της περιφέρειας είναι ανησυχητικά. Γι’ αυτό και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προαναγγέλλει νέο γύρο πληρωμών, αφού το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και οι καθυστερήσεις που προκαλεί η μετεγκατάστασή του στην ΑΑΔΕ έχει φέρει μεγάλες καθυστερήσεις.
Σχετικά Άρθρα
26/06/2026 - 21:29
26/06/2026 - 21:28
26/06/2026 - 21:28
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης