Περικοπές

Εκτός των βασικών αγαθών, εντονότερη είναι η τάση εξοικονόμησης χρημάτων στις δευτερεύουσες αγορές των καταναλωτών, όπως είναι οι αγορές για προσωπική φροντίδα, για είδη οικιακής βελτίωσης ή για αγορές παγίων, σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ Συγκεκριμένα, το 75% δηλώνει ότι έχει αναβάλει αγορές για προσωπικά αντικείμενα, για ρούχα ή για είδη σπιτιού. Πρόκειται για μια τάση που συμπίπτει με μια χρονική συγκυρία κατά την οποία η αγορά ανέμενε μεγαλύτερη κίνηση λόγω και της εκπτωτικής περιόδου. Το 41% αποφεύγει να κάνει αγορές προκειμένου να έχει χρήματα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σημειώνεται ότι, μόλις το 16% του κοινού έχει αποταμιεύσει χρήματα τον τελευταίο χρόνο.
Σχετικά Άρθρα
16/09/2025 - 16:51
16/09/2025 - 16:50
16/09/2025 - 16:49
16/09/2025 - 16:48
Δείτε επίσης