Πάνε για… «Νίκη»
Όπως πληροφορούμαι εγκύρως, οι βουλευτές που προέρχονται από τους «Σπαρτιάτες» και ψήφισαν τον υποψήφιο Πρόεδρο που πρότεινε ο Δημήτρης Νατσιός είναι έτοιμοι να προσχωρήσουν στη «Νίκη». Μία τέτοια εξέλιξη ενισχύει την κοινοβουλευτική δύναμη του κόμματος ενώ παράλληλα διευρύνει την επιρροή του στον χώρο της άκρας Δεξιάς.
Προηγούμενο άρθρο
Ενωτική η Λούκα
Επόμενο άρθρο
Τρομάζει… το πόρισμα »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης