Παλιά ιστορία…
Σύμφωνα με τον Νίκο Δένδια η Ελλάδα έχει περισσότερα στρατόπεδα ακόμη και από τις ΗΠΑ. Πρόκειται για την επιτομή του πελατειακού συστήματος, αφού οι κυβερνήσεις για να ενισχύσουν τις τοπικές οικονομίες έστηναν σε κάθε νομό και ένα στρατόπεδο. Στη συνέχεια άρχισαν να αντικαθιστούν τα στρατόπεδα με τα ΤΕΙ.
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης