Νηνεμία… στο Μαξίμου
Με την εργασιοθεραπεία των προσυνεδρίων και το συνέδριο που πρόκειται να γίνει τις επόμενες ημέρες και τη δημιουργία εκλογικού κλίματος, το Μαξίμου κατάφερε να ηρεμήσει την κατάσταση στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Εξάλλου οι βουλευτές έχουν πλέον ως προτεραιότητα την επανεκλογή τους και γι’ αυτό ρίχνονται στη μάχη του σταυρού.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Τι συμβαίνει με το Κίεβο;
Επόμενο άρθρο
Νέα προμήθεια; »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης