Να πάρει θέση η κυβέρνηση
«Καταδικάζουμε απερίφραστα το περιστατικό απαγόρευσης εισόδου στην Δυτική Όχθη σε Έλληνες συνδικαλιστές από τις Ισραηλινές αρχές, καθώς και την απέλαση τους από το αεροδρόμιο «Μπεν Γκουριόν»», σημειώνει η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη, σε ανακοίνωσή της.
«Για άλλη μια φορά, το Ισραήλ, κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου αλλά και του άρθρου 2 της Συμφωνίας Σύνδεσης με την ΕΕ, προβαίνει σε παράνομες ενέργειες εις βάρος πολιτών οι οποίοι επιθυμούν να επιδείξουν την αλληλεγγύη τους με τον παλαιστινιακό λαό. Κάτι το οποίο έγινε άλλωστε και με την εξίσου παράνομη αναχαίτιση του Global Sumud Flotilla, η οποία αποτελεί μία πράξη διεθνούς πειρατείας», τονίζει. «Καλούμε την ελληνική κυβέρνηση να λάβει άμεσα θέση για το περιστατικό και να καταστήσει σαφή στην Ισραηλινή πλευρά την βαρύτητα και τον αντίκτυπο τέτοιων παράνομων ενεργειών και να προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες διαμαρτυρίας», υπογραμμίζει η ΕΛΑΣ.
Σχετικά Άρθρα
22/06/2026 - 20:58
22/06/2026 - 20:57
22/06/2026 - 20:56
22/06/2026 - 20:55
Δείτε επίσης