Με υπογραφή Μητσοτάκη
«Με βάση στοιχεία της Κομισιόν ο μέσος όρος αύξησης της ενέργειας σε τιμές λιανικής είναι στο 30%. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος είναι στο 100% και η κυβέρνηση ακόμα ψάχνει να δει αν υπάρχουν υπερκέρδη. Η αισχροκέρδεια έχει υπογραφή Μητσοτάκη» σχολιάζει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Νάσος Ηλιόπουλος.
Προηγούμενο άρθρο
Βαριές οι ευθύνες
Επόμενο άρθρο
Από το απόθεμα… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης