Με την πρέσβη ο Δένδιας
Ο Νίκος Δένδιας ήταν ο πρώτος υπουργός που συναντήθηκε με την Κίμπερλι Γκιλφόιλ. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας ήταν καλεσμένος στην εκδήλωση για την επέτειο της ίδρυσης του σώματος των Αμερικανών πεζοναυτών.
Είχε μία σύντομη αλλά ενδιαφέρουσα συνάντηση με τη νέα πρέσβη της Αμερικής, η οποία φαίνεται ενθουσιασμένη για τη θέση που της εμπιστεύτηκε ο Ντόναλντ Τραμπ.
Προηγούμενο άρθρο
Μείωση και στο ΠΑΣΟΚ
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης