Κρυμμένοι στα σπίτια τους
Μαύρα Χριστούγεννα θα κάνουν οι βουλευτές της ΝΔ που εκλέγονται στην επαρχία. Όπως λένε οι ίδιοι, δεν τολμούν να εμφανιστούν στις εκλογικές τους περιφέρειες γιατί οι αγρότες είναι δικαιολογημένα οργισμένοι.
Όχι ότι ο υπόλοιπος κόσμος πάει πίσω. Γι’ αυτό θα περάσουν τις γιορτές… κρυπτόμενοι στα σπίτια τους.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Γαλάζια κόντρα στη Βουλή
Επόμενο άρθρο
Τι κατάφερε τελικά; »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης