Κόβουν από παντού

Οι καταναλωτές κάνουν περικοπές όπου μπορούν. Γι’ αυτό και υποχώρησαν οι πωλήσεις -σε όγκο- στα τρόφιμα κατά 0,6%, 4,4% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 5,7% στα προϊόντα για το σπίτι. Ο πληθωρισμός, οι ανατιμήσεις και η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά έχουν επηρεάσει και τις προσφορές, που έχουν μειωθεί κατά 1,3 μονάδες στους ταχυκίνητους κωδικούς, 0,8 μονάδες στα τρόφιμα, 2,3 μονάδες στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 3,4 μονάδες στα προϊόντα για το σπίτι. Την ίδια στιγμή, η τιμή ανά μονάδα προϊόντος έχει αυξηθεί, σύμφωνα με την IRI, κατά 6,4% στους ταχυκίνητους κωδικούς, 6,4% στα τρόφιμα, 8,4% στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και 8% στα προϊόντα για το σπίτι.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή