Η δέσμευση του Αλέξη
Στη διάλυση του ΕΣΥ από τη σημερινή κυβέρνηση αναφέρθηκε ο Αλέξης
Τσίπρας μιλώντας σε συνέδριο για την υγεία. Για την αντιμετώπιση της
κατάστασης δεσμεύτηκε να προσλάβει 5.000 γιατρούς με αρχικό μισθό
2.000 ευρώ το μήνα, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έρθει στην κυβέρνηση. Αντίθετα η
σημερινή ηγεσία του υπουργείο Υγείας εκτιμά ότι το ΕΣΥ χρειάζεται
1.500 νέους γιατρούς που θα αμείβονται με μισθούς… Πακιστάν.
Προηγούμενο άρθρο
Παύλος Πολάκης: Από άλλο κόμμα
Επόμενο άρθρο
Να τελειώσει επιτέλους… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης