Γιατί επιμένουν;

Συνεχίζει απτόητο το Μαξίμου να προβάλει το αφήγημα της υπονόμευσης από επιχειρηματικά συμφέροντα. Παρά το γεγονός ότι το έργο αυτό δεν πουλάει εισιτήρια, κάποιοι συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη το έχουν ανάγει σε δόγμα. Προφανώς έχει στερέψει το μυαλό του Αμερικανού επικοινωνιολόγου Σταν Γκρίνμπεργκ ή έχουν ξεμείνει από σοβαρά αφηγήματα.
Προηγούμενο άρθρο
Δεν ξεμπέρδεψε
Σχετικά Άρθρα
Σενάριο 2026: «Boom ή Φούσκα»;
08/08/2025 - 19:13
Οριστική απόφαση για τη Γάζα
08/08/2025 - 19:09
Και προνομιακές σχέσεις με υπουργούς
08/08/2025 - 19:07
Ferrari VS Mercedes
08/08/2025 - 19:00
Δείτε επίσης