Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας
Η έκτακτη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας κρίνεται απαραίτητη για να καταθέσουν τόσο ο πρώην διοικητής της ΕΥΠ όσο και ο επικεφαλής της ΑΔΑΕ που συνεχίζει την έρευνα για την υποκλοπή του τηλεφώνου του Νίκου Ανδρουλάκη. Στην επιτροπή θα κληθούν και τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη και βεβαίως ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης που είναι το θύμα των υποκλοπών.
Προηγούμενο άρθρο
Σειρά πρωτοβουλιών
Επόμενο άρθρο
«Δελησταύρου και υιός» από το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης