Επικοινωνιακή φούσκα

Εμπαιγμό προς την κοινωνία συνιστούν τα μέτρα κατά της ακρίβειας που ανακοίνωσε ο Κώστας Σκρέκας κατά την εξειδίκευση των ανακοινώσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη, καθώς αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό. Ακόμη και η πολυδιαφημισμένη παρέμβαση για το βρεφικό γάλα αποτελεί επικοινωνιακή φούσκα, καθώς η κυβέρνηση αντί να προχωρήσει σε διατίμηση στην τιμή, περιορίστηκε στο να θέσει πλαφόν στο περιθώριο μεικτού κέρδους. Μάλιστα ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι το σύνολο των παρεμβάσεων θα τεθεί σε ισχύ τον Μάρτιο, δηλαδή σε δύο μήνες από τώρα. Όπως χαρακτηριστικά είπε, «οι τιμές βασικών προϊόντων όπως το βρεφικό γάλα θα μειωθούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ από την έναρξη εφαρμογής αυτών των μέτρων. Τα μέτρα αυτά θα πρέπει να εφαρμοστούν εντός Μαρτίου το αργότερο. Δίνουμε ένα χρόνο περίπου 40-50 ημέρες για να προσαρμόσουν οι προμηθευτικές εταιρείες τις εμπορικές πολιτικές και τις νέες τιμές και αυτές να περάσουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ».

Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή