Δίπλα στους καρναβαλιστές
Το παρών στο μεγάλο καρναβάλι της Πάτρας, που αναβίωσε μετά από αρκετά χρόνια, έδωσε ο Γιώργος Παπανδρέου. «Η Πάτρα μετά από αρκετά χρόνια ξανά χορεύει με τους ρυθμούς του Καρναβαλιού, απογειώνεται με χαρά» είπε ο Γιώργος Παπανδρέου στους παρουσιαστές, κατά την έναρξη της μεγάλης παρέλασης, το μεσημέρι της Κυριακής, στην πλατεία Αγίου Γεωργίου.
Προηγούμενο άρθρο
Βενιζέλος για Πολάκη: Τα πάντα μπορεί να επηρέασουν στις εκλογές
Επόμενο άρθρο
Η καθημερινότητα »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης