«H μείωση της ποσότητας των πωλούμενων προϊόντων μέσα στις συσκευασίες είναι μία προσπάθεια εξαπάτησης των καταναλωτών. Πρόκειται για ένα παλιό κόλπο που έχει σαν αποτέλεσμα η τιμή ουσιαστικά να συνεχίζει να αυξάνει, ενώ οι παράλληλα οι πολίτες είναι δύσκολο να αντιληφθούν το μέγεθος της ακρίβειας». Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών Νίκος Τσεμπερλίδης και προσθέτει: Αυτό διότι, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών προσέχει μόνο τη λιανική τιμή ενός προϊόντος και όχι την τιμή μονάδας του, η οποία αντικατοπτρίζει την πραγματική αντιστοιχία μεταξύ λιανικής τιμής και πωλούμενης ποσότητας και πρέπει να αναγράφεται στο καρτελάκι δίπλα στο προϊόν στα καταστήματα. Παράλληλα, ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ, αναφερόμενος στο «καλάθι του νοικοκυριού», τονίζει ότι ουσιαστικά δεν προσέφερε κάτι στους καταναλωτές. Μπορεί να παραμένουν σταθερές οι τιμές των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο καλάθι, στα σούπερ-μάρκετ, ωστόσο, σχεδόν κάθε… εβδομάδα οι επιχειρήσεις αλλάζουν τα προϊόντα του καλαθιού και όσων βγαίνουν από αυτό, «εκτοξεύονται» οι τιμές.