Χωρίς αποτέλεσμα 

Το ζητούμενο είναι πόσο φθηνότερα θα αγοράζει ο καταναλωτής από τις 13 κατηγορίες στις οποίες περιορίζονται οι προσφορές στα συγκεκριμένα προϊόντα. Και αυτό γιατί, όπως παρατηρούν στελέχη της αγοράς, θα μειωθούν μεν σε κάποια προϊόντα οι ονομαστικές τιμές, αλλά ταυτόχρονα θα περιοριστούν και οι προσφορές προκειμένου να καλυφθούν οι δικές τους απώλειες. Σε αυτή την περίπτωση τα συγκεκριμένα μέτρα δεν θα έχουν κάποιο ουσιαστικό αντίκτυπο στις τσέπες των καταναλωτών. Ζητούμενο παραμένει και η εξέλιξη των τιμών από την ισχύ του πλαφόν στο βρεφικό γάλα. Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, το μεικτό περιθώριο κέρδους δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης προσαυξημένο κατά 7% επί των καθαρών πωλήσεων, αφαιρουμένων των εκπτώσεων, των πιστώσεων ή άλλων παροχών.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή