Μπαράζ αποχωρήσεων
Συνεχίζεται η έξοδος Σαμαρικών στελεχών από τις οργανώσεις της ΝΔ. Μετά τον Κωνσταντίνο Κόλλια και τον Γιώργο Λουλουδάκη, που είχαν διατελέσει στελέχη στον κεντρικό κομματικό μηχανισμό, παραιτήθηκε χθες και μία πολιτευτής από την Καβάλα. Όπως πληροφορούμαι εγκύρως, οι αποχωρήσεις πρόκειται να πάρουν μαζικό χαρακτήρα τις επόμενες μέρες.
Προηγούμενο άρθρο
Τους φταίει τώρα… η Μέρκελ
Επόμενο άρθρο
Θα είναι… απών »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης