Αρση της ασυδοσίας τους
Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει, σας ενημερώνω εγκύρως ότι για δύο βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που περιλαμβάνονται στο δεύτερο μέρος της δικογραφίας που έχει σχηματίσει η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η γραμμή του Μαξίμου είναι η άρση της ασυλίας τους.
Προηγούμενο άρθρο
Σαρώνουν οι ακροδεξιοί
Επόμενο άρθρο
Κατασχέσεις στον Πειραιά »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης