Μεσογειακοί Αγώνες: Χρυσό μετάλλιο ο Δημήτρης Μάρκος στα 400 μ. ελεύθερο
Με μια εντυπωσιακή εμφάνιση κατέκτησε ο Δημήτρης Μάρκος το χρυσό μετάλλιο των 400μ. ελεύθερο στους Μεσογειακούς Αγώνες του Οράν.
Ο Μάρκος άφησε πίσω του τον Γάλλο Γιορίς Λεβί Μπουσό, που τερμάτισε σε 3:49.45, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Ιταλός Λούκα Ντι Τούλιο με 3:50.11.
Ο 21χρονος Ελληνας κολυμβητής πήρε την πρώτη θέση στον τελικό με χρόνο 3:48.72, που αποτελεί ατομικό ρεκόρ και πλησιάζει σε απόσταση «αναπνοής» το πανελλήνιο ρεκόρ του Κώστα Εγγλεζάκη (3:48.59 από το περσινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα).
Σχετικά Άρθρα
Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάκης Γκώνιας
24/06/2026 - 10:37
Τέλος εποχής: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από το Μιλγουόκι για το Μαϊάμι
23/06/2026 - 10:18
Live: Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
22/06/2026 - 13:13
Δείτε επίσης