Μαντί Καμαρά: Η συγγνώμη για το χαμένο πέναλτι και το μήνυμα για τη συνέχεια
Ο Καρβάλιο έχασε την ευκαιρία να στείλει τον Ολυμπιακό στους 8 του Κυπέλλου κι ο Μαντί Καμαρά σφράγισε τον αποκλεισμό των ερυθρόλευκων αστοχώντας στο τελευταίο (όπως αποδείχθηκε) πέναλτι του αγώνα θρίλερ με τον Παναθηναϊκό.
Κι ο έμπειρος μέσος με ανάρτηση του στα social media ζήτησε συγνώμη από τους οπαδούς της ομάδας, δίνοντας παράλληλα και το σύνθημα για την επόμενη μέρα.
Σχετικά Άρθρα
Τέλος εποχής: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από το Μιλγουόκι για το Μαϊάμι
23/06/2026 - 10:18
Live: Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
22/06/2026 - 13:13
Μουντιάλ 2026: Αρχίζει η 2η αγωνιστική – Το πρώτο «ξεσκαρτάρισμα»
18/06/2026 - 10:10
Δείτε επίσης