Η Euroleague επέβαλε πρόστιμο στον Ερυθρό Αστέρα για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό
Ο Ερυθρός Αστέρας επικράτησε του Ολυμπιακού την περασμένη Παρασκευή με σκορ 87-73, όμως το συγκρότημα του Γιάννη Σφαιρόπουλου, τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο ύψους 17.000 ευρώ από τη Euroleague, με αιτιολογία το άναμμα πυρσών, τα υβριστικά συνθήματα και τη ρίψη αντικειμένων.//ΔΜ
Πηγή: ertsports.gr
Σχετικά Άρθρα
Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάκης Γκώνιας
24/06/2026 - 10:37
Τέλος εποχής: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από το Μιλγουόκι για το Μαϊάμι
23/06/2026 - 10:18
Live: Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
22/06/2026 - 13:13
Δείτε επίσης