Ατομικό για Λόβρεν και Ότο, θεραπεία για Ζίβκοβιτς και Σαμάτα
Οι παίκτες ξεκίνησαν τη δουλειά με προθέρμανση και παιχνίδια κατοχής, ενώ στο δεύτερο μέρος του προγράμματος διεξήχθησαν παιχνίδια 3 Vs 2 και τουρνουά με ένταση και υψηλό τέμπο.
Οι Ντέγιαν Λόβρεν και Γιόνι Ότο δούλεψαν ατομικά στο γήπεδο, ενώ οι Αντρίγια Ζίβκοβιτς και Αλί Σαμάτα υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Ο ΠΑΟΚ επιστρέφει στις προπονήσεις την Τρίτη (18.03) στις 18:00.
Πηγή: ertsports.gr
Σχετικά Άρθρα
Πέθανε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάκης Γκώνιας
24/06/2026 - 10:37
Τέλος εποχής: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από το Μιλγουόκι για το Μαϊάμι
23/06/2026 - 10:18
Live: Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
22/06/2026 - 13:13
Δείτε επίσης