Θεσσαλονίκη: Επιπλέον μέτρα για την προστασία των αστέγων
Ο δήμος Θεσσαλονίκης λαμβάνει επιπλέον μέτρα για την προστασία των αστέγων από τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν από σήμερα στην πόλη.
Σύμφωνα με ανάρτηση, σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, του αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, Χάρη Αηδονόπουλου, από τις 19.00 σήμερα έως τις 9.00 αύριο το πρωί, ανοίγει και πάλι περίπτερο της ΔΕΘ, έναντι του πύργου ΟΤΕ, για την φιλοξενία αστέγων
Για την Αθήνα, δείτε εδώ.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης