Ξεκινά απόψε πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία Μετρό, Τραμ και Λεωφορείων – «Χρειαζόμαστε προσλήψεις», λέει ο πρόεδρος σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ

Σήμερα Σάββατο 5 Ιουλίου ξεκινά η πρώτη πιλοτική 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα. Ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δοκιμαστική δράση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό (γραμμές 2 και 3), του Τραμ (γραμμές Τ6 και Τ7) καθώς και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών, καλύπτοντας νευραλγικά σημεία του λεκανοπεδίου Αττική.

Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα αξιολογηθεί σε επόμενο στάδιο, με βάση λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα που προέκυψαν.

Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικής σημασίας χαρακτηρίζεται η συνεισφορά των εργαζόμενων που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμό στηρίζουν την υλοποίηση της δοκιμαστικής 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις της ημέρας.

Μετρό – Τραμ

Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς την 5η Ιουλίου αφορά τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ.

Συχνότητες διέλευσης γραμμής 2 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου)

22:00 00:20 10′ 50”
00:20 02:00 15′
02:00 05:30 15′
05:30 07:00 12′ 30”
07:00 10:00 10’50”

Συχνότητες διέλευσης γραμμής 3 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου)

Πλακεντία – Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Αεροδρόμιο
22:00 00:20 9′ 00” 36′
00:20 02:00 15′
02:00 05:30 15″
05:30 07:00 10′ 00” 36′
07:00 10:00 9′ 00” 36′

Συχνότητες διέλευσης γραμμών Τ6 και Τ7 του Τραμ από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου)

Πικροδάφνη – Σύνταγμα (T6) Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα (Τ7)
22:00 00:30 15′ 15′
00:30 01:40 25′ 25′
01:40 05:30  25″  25″
05:30 10:00 12′ 12′

Λεωφορεία

Οι γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας

  • 164  Στ. Αγ. Δημήτριος – Κάτω Ηλιούπολη – Αργυρούπολη – Τερψιθέα
  • 221  Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία
  • 608  Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου
  • 703  Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών)
  • 842  Πέραμα – Στ. Κορυδαλλός
  • 049  Πειραιάς – Ομόνοια
  • Α15  Στ. Λαρίσης – Δάσος
  • Β11  Πλ. Βάθη – Ίλιον – Πετρούπολη
  • Β12  Στ. Αττική – Άνω Λιόσια

Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας

  • 040 Πειραιάς – Σύνταγμα
  • 11    Άνω Πατήσια – Νέο Παγκράτι – Νέα Ελβετία
  • Χ93  Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ95  Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ96  Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ97  Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό

Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας

  • 400  Πειραιάς – Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας
  • 500  Πειραιάς – Κηφισιά
  • 790 Γλυφάδα – Περιστέρι – Ανθούπολη
  • Χ14 Σύνταγμα – Κηφησιά

Ο προέδρος των Συνδικάτων των σταθμαρχών τις ΣΤΑΣΥ, κ. Λεωνδίας Γεωργόπουλος, μίλησε στο ΕΡΤΝews για το εν λόγω πιλοτικό μέτρο από την πλευρά των εργαζομένων.

Ωστόσο θέτουν κάποια ζητήματα που έχουν να κάνουν κυρίως με την ασφάλεια τόσο των εργαζομένων όσο και του επιβατικού κοινού, κυρίως τις βραδινές ώρες.

«Εμάς η βασική μας ανησυχία είναι η ασφάλεια, από την άποψη ότι το σχέδιο Αριάδνη, το σχέδιο αστυνόμευσης των σταθμών, είναι ήδη κάπως αραιό, δεν υπάρχει σε όλους τους σταθμούς και είναι από τις 8 το πρωί μέχρι τις 11-12 το βράδυ. Είναι αρκετές οι ώρες που δεν υπάρχει αστυνόμευση.

Στους σταθμούς, εφόσον μιλάμε και για ανθρώπους που θα επιστρέφουν από κάποια διασκέδαση που πιθανότατα θα έχουν καταναλώσει κάποια αλκοολούχα ποτά κτλ, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να υπάρχει παρουσία αστυνομίας σε κάθε σταθμό ούτως ώστε να αποφευχθούν περιστατικά δυσάρεστα» ανέφερε.

Παράλληλα, υπογράμμισε πως τη νύχτα στις ώρες τεχνικών εργασιών, όπως ονομάζονται, υπάρχουν συντηρήσεις συρμών, σταθμών και τροχιάς που περνάνε τα τρένα. Αυτές οι εργασίες δεν μπορούν να γίνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας με επιβατική κίνηση.

«Θέλουμε να είμαστε σίγουροι από αυτές τις εκθέσεις που υποτίθεται ότι περιμένουμε να δούμε κι εμείς ότι αυτές οι συντηρήσεις θα αναπληρωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, ούτως ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα» συμπλήρωσε.

Τέλος, ο κ. Γεωργόπουλος τόνισε πως αυτή τη στιγμή το μέτρο θα στηριχτεί ως επί το πλείστον υπερωριακά και δήλωσε πως χρειάζονται παραπάνω προσλήψεις, οι οποίες αν και τρέχουν θεωρητκά μέσα από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (προσλήψεις οδηγών, σταθμαρχών, τεχνιτών), λόγω της γραφειοκρατίας, καθυστερούν.

«Για εμάς τους σταθμάρχες, όσον αφορά το δικό μας ωράριο εργασίας, δεν αλλάζει κάτι. Εμείς είμαστε στους σταθμούς 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες της εβδομάδας για να υπάρχει επίβλεψη αυτών των εργασιών. Εμάς το μόνο μας μέλημα είναι να
υπάρχει ασφάλεια επιβατικού κοινού και εργαζομένων. Είμαστε θετικοί, εμείς θέλουμε να εξυπηρετούμε τον κόσμο, θέλουμε το μετρό να εξυπηρετεί τον κόσμο και να βοηθάει στην κατάσταση αυτή που υπάρχει με τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα τον τελευταίο καιρό. Αλλά καταλαβαίνετε ότι όλα αυτά πρέπει να γίνουν σωστά και με ασφάλεια» κατέληξε.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή