ΑΑΔΕ: Νέες υπηρεσίες για εξυπηρέτηση των φορολογούμενων

Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των πολιτών στις εφορίες με πρότυπα καταστήματα που θα βάλει τέλος στη γραφειοκρατία και τις καθυστερήσεις και θα παρέχει πλήρη ενημέρωση και πληροφόρηση σχεδιάζει τη ΑΑΔΕ.

Όπως τόνισε ο διοικητής της Αρχής, Γιώργος Πιτσιλής από το βήμα του 13ου Tax Forum, η νέα στρατηγική στηρίζεται σε δύο πυλώνες, αφενός την πλήρη αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων, αφετέρου τη διασφάλιση φυσικών διαύλων εξυπηρέτησης για όσους δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο θα δημιουργηθούν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι με έμφαση σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με κοινόχρηστους υπολογιστές και εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε οι πολίτες να μπορούν να λαμβάνουν εξατομικευμένη πληροφόρηση και καθοδήγηση. ενώ θα υπάρξουν ειδικές παρεμβάσεις για κοινωνικές ομάδες με αυξημένες ανάγκες, όπως τα άτομα με προβλήματα ακοής.

Ειδικότερα με το έργο που εντάχθηιε στο Ταμειο Ανάκαμψης προκύπτουν πολλαπλά άμεσα και έμμεσα οφέλη ακολούθως:

  • Η αναβάθμιση των καταστημάτων και των υποδομών θα οδηγήσει σε πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, μειώνοντας τις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και τις ουρές.
  • Η βελτίωση της αισθητικής και της οργάνωσης του χώρου εργασίας θα προάγει την ευεξία και ικανοποίηση των υπαλλήλων
  • Η αναβάθμιση των καταστημάτων σε νέες «Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης», θα οδηγήσει σε μια σημαντική μείωση της γραφειοκρατίας και σε πιο εύχρηστες και αποτελεσματικές διαδικασίες.
  • Με την καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών, ο χρόνος που απαιτείται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών θα μειωθεί σημαντικά.
  • Η ενσωμάτωση ψηφιακής τεχνολογίας θα ενισχύσει την αποδοτικότητα των διαδικασιών, καλύπτοντας πιο αποτελεσματικά τις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών.
  • Ένα φροντισμένο και σύγχρονο περιβάλλον θα βελτιώσει την εικόνα των δημόσιων υπηρεσιών, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη του κοινού
  • Με την αναβάθμιση των καταστημάτων, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να αποκτούν ευκολότερα πληροφορίες και υποστήριξη για φορολογικά θέματα.
  • Η αναβάθμιση των καταστημάτων θα διευκολύνει τη διαδικασία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με τις φορολογικές αρχές, επιτρέποντάς τους να εκπληρώνουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις με λιγότερη γραφειοκρατία και να νιώσουν πιο ασφαλείς και να αποκτήσουν κίνητρα για να επενδύσουν στην ανάπτυξή τους.
  • Ψηφιακή επιτάχυνση στις συναλλαγές, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις πολιτών και επιχειρήσεων.
  • Βελτίωση της εικόνας της δημόσιας διοίκησης, με φροντισμένους χώρους και καλύτερη οργάνωση.
  • Πιο εύχρηστες υπηρεσίες για πολίτες και επιχειρήσεις.
  • Σημαντική ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς τη δημόσια διοίκηση.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποκτούν πλέον ευκολότερη πρόσβαση σε υποστήριξη για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, χωρίς να χάνουν χρόνο ή να «σκοντάφτουν» σε ασαφείς διαδικασίες.

Πηγή:emakedonia.gr

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή