Πως σχολίασε η Έλενα Παπαρίζου τη νίκη της Ουκρανίας στη Eurovision
Με το μοναδικό δικό της τρόπο σχολίασε η Ελενα Παπαρίζου τη νίκη της Ουκρανίας στον 61ο διαγωνισμό της Eurovision.
Με μία ανάρτησή της στο Facebook η Ελληνίδα τραγουδίστρια που το 2005 βρέθηκε στην πρώτη θέση του ευρωπαϊκού διαγωνισμού, έδωσε τα συγχαρητήριά της στη Τζαμάλα γράφοντας τα εξής: «Η Eurovision ήταν ένας διαγωνισμός που ξεκίνησε μετά το Β´Παγκόσμιο Πόλεμο, με σκοπό να ενώσει τον κόσμο. Κι αυτό το μήνυμα έστειλε απόψε. Go Ukraine!».

Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης