Γιατί ενοχλούνται;
Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την ενόχληση κάποιων
κυβερνητικών κύκλων με την παρουσία και ειδικά με τις επαφές που
έχει ο Αλέξης Τσίπρας στην Αμερική. Προφανώς δεν μπορούν με τίποτα
να αποδεχθούν το γεγονός ότι ακόμη και στους συντηρητικούς κύκλους
των ΗΠΑ ο Αλέξης Τσίπρας αντιμετωπίζεται ως ένας χαρισματικός
ηγέτης.
Προηγούμενο άρθρο
Κάποιοι κερδοσκοπούν
Επόμενο άρθρο
Στα κάγκελα οι συνταξιούχοι »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης