Ομίχλη σκέπασε την Αθήνα (φωτο)
Ομίχλη σκέπασε αρκετές περιοχές της Αθήνας νωρίς σήμερα το πρωί με τον διευθυντή της ΕΜΥ, Θοδωρή Κολυδά, να ζητά «προσοχή στην οδήγηση» με ανάρτησή του στο Χ.
Όπως εξηγεί ο ίδιος στην ανάρτησή του «η πρωινή αναστροφή της θερμοκρασίας και οι ασθενείς νοτιάδες, για δεύτερη φορά σε ένα μήνα προκάλεσαν το φαινόμενο στην πρωτεύουσα».
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογες εικόνες είχαν καταγραφεί και στις 10 Ιανουαρίου σε αρκετές περιοχές της Αττικής.
Από νωρίς σήμερα το πρωί παρατηρείται και αυξημένη κίνηση, καθώς η ορατότητα είναι μειωμένη στους οδικούς άξονες.
Σχετικά Άρθρα
Συνελήφθη 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας
27/06/2026 - 16:55
Δείτε επίσης