Είχε… εκπροσώπηση
Η κυβέρνηση μπορεί να μην εκπροσωπήθηκε επισήμως στην ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ. Βέβαια το κενό κάλυψε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο οποίος μαζί με τη Μαρία Σάκαρη έδωσε το παρών σε μία από τις δεξιώσεις που δόθηκαν για τον νέο πλανητάρχη.
Προηγούμενο άρθρο
Μίμης Δομάζος: Κατέρρευσε ενώ περπατούσε στο Χαλάνδρι – Χωρίς τις αισθήσεις του στον «Ερυθρό Σταυρό»
Επόμενο άρθρο
Αντε και… κλειδαράς »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης