Απεργούν οι οικοδόμοι την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου για υπογραφή νέας ΣΣΕ
Σε πανελλαδική 24ωρη απεργία κατέρχεται ο κλάδος των οικοδόμων την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου, ενώ στις 11πμ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος.
Tα αιτήματα της κινητοποίησης, όπως αναφέρει η Ομοσπονδία Οικοδόμων, είναι η υπογραφή νέας ΣΣΕ, επτάωρο, πενθήμερο 25ωρο, αναγνώριση και διανομή των «υπέρ αγνώστων» ενσήμων, μέτρα για την ασφάλεια και υγεία στους χώρους εργασίας.
Σχετικά Άρθρα
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης