Αρχισαν… τα παζάρια
Πάντως οι τραπεζίτες για να μην την πατήσουν όπως οι ενεργειακές εταιρείες, έχουν αρχίσει τα παζάρια. Διαμηνύουν στο Μαξίμου ότι αν δεν επιβληθεί φορολογία στα κέρδη, τότε είναι
διατεθειμένοι να μειώσουν τις προμήθειες στις συναλλαγές.
Ειλικρινά δεν γνωρίζω πού θα καταλήξει αυτό το παζάρι.
Προηγούμενο άρθρο
Αγωνιούν οι τραπεζίτες
Επόμενο άρθρο
Περίεργο… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης